Tällä sivulla näet pienryhmätuntien viikkoaikataulun. Tunneille osallistuaksesi et tarvitse aikaisempaa kokemusta.

Tuntikuvaukset:

Painonnosto: Tunnilla harjoitellaan olympialaisistakin tuttuja liikkeitä, tempausta ja työntöä. Liikkeet kehittävät kokonaisvaltaisesti voimaa, kehonhallintaa, nopeutta ja tasapainoa.

Crosstraining Voima: Tunnilla painopiste on tangolla tehtävissä voimaliikkeissä, jotka muodostavat hyvän perustan kuntosaliharjoitteluun. Tunnilla keskitytään oikeisiin liiketekniikoihin ja loppuun tehdään kiertoharjoitus.

HIIT: Tällä tunnilla kuormitetaan koko kehoa, syke nousee ja rasva palaa vielä tunnin jälkeenkin! Liikkeet tehdään pääasiassa kehonpainolla.

Crosstraining: Tunnilla rasitetaan koko kehoa, niin lihaksia kuin hengityselimistöäkin ja harjoituksen jälkeinen euforinen tunne on taattu!

Kehonhuolto: Kehonhuoltotunnilla pyritään edistämään kehon palautumista ja liikkuvuutta. Apuna voidaan käyttää mm. putkirulla tai faskiapalloa.

Flow Yoga: Tällä joogatunnilla asanasta toiseen siirrytään virtaavasti hengityksen tahdissa. Tunnin aikana kehon lämpö nousee. Alussa on pysähtyminen (meditaatio) ja lopussa ihana loppurentoutus.

Yin Yoga: Tällä joogatunnilla asanoissa viipyillään (3-5min) ja annetaan kehon rentoutua. Hengitys pitenee ja kireydet vapautuvat kehosta – todella antoisa tunti sekä keholle että mielelle! Alussa on pysähtyminen (meditaatio) ja lopussa loppurentoutus. Joka kuukauden viimeinen kerta syvärentoutus (25min).